  • 1. Data: 2005-08-30 07:02:10
    Temat: Czy komornik sądowy może....?
    Od: "Jacek" <n...@b...pl>

    Witam
    Posiadam samochód osobowy, który kupiłem na kredyt. Czy komornik może
    zatrzymać mi auto za dług, jeśli jest ono "zastawem sądowym" i nadal spłacam
    raty kredytu??? Co na to bank??? Proszę o wyczerpującą odpowiedź.
    Z góry dziękuję

    Jacek

  • 2. Data: 2005-08-30 07:34:52
    Temat: Re: Czy komornik sądowy może....?
    Od: Akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > zatrzymać mi auto za dług, jeśli jest ono "zastawem sądowym" i nadal spłacam
    > raty kredytu??? Co na to bank??? Proszę o wyczerpującą odpowiedź.

    odpowiem ci jak ja mialem. kredyt obrotowy 20000zl. zas6taw maszyny do
    produkcji pcv. komornik zajal maszyny. bank sie dowiedzial i postraszyl
    sadem. w ciagu 3 dni zajecie maszyn zostalo zdjete.

    akanid

  • 3. Data: 2005-08-30 08:42:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > zatrzymać mi auto za dług, jeśli jest ono "zastawem sądowym" i nadal spłacam
    > raty kredytu??? Co na to bank??? Proszę o wyczerpującą odpowiedź.

    Jeżeli jest wpisany w rejestrze zastawów to nie może.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 4. Data: 2005-08-30 11:51:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Akanid wrote:

    > odpowiem ci jak ja mialem. kredyt obrotowy 20000zl. zas6taw maszyny do
    > produkcji pcv. komornik zajal maszyny. bank sie dowiedzial i postraszyl
    > sadem. w ciagu 3 dni zajecie maszyn zostalo zdjete.

    Czyli najlepsza metoda na zabezpieczenie mienia przed zajęciem przez
    komornika to wykorzystanie go jako zabezpieczenia jakiegoś kredytu
    bankowego?

    Dobrze wiedzieć ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-08-30 12:33:25
    Od: "adam .........................." <a...@g...pl>

    Witam,
    ja mam podobnie...z tym, że ZUS zajął mi papiery auta kupionego na kredyt,
    który też spłacam...Wysłali do mnie pismo,że występują do US z wnioskiem o
    wpis, dopóki nie spłacę im zadłużenia...
    Auto ma wpis w sądowym rejestrze zastawów, czy - w razie kłopotów
    finansowych - komornik z US (?) może zająć to auto? Czy mam o tym powiadamiać
    bank? Mam kredyt ubezpieczony, ale nie chciałbym, by bank przewcześnie
    wypowiedział mi umowę...Spłacam raty bez kłopotów...
    Czy ZUS miał takie prawo? Oni twierdzą, że ja im PODAŁEM /a tak nie było/
    informację, ze to moje auto, a tak naprawdę to pewnie spisała ta baba, co
    była u mnie uzgadniać wpłaty...Bezprawie ?
    Prosze o wypowiedzi. Pozdrawiam