  • Data: 2006-07-09 13:12:12
    Temat: oferty wysyłane drogą faxową
    Od: "elobombel" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie, prowadze firme i co jakiś czas otrzymuje poprzez fax
    oferty na usługi od innych firm, ostatnio od firmy komputerowej tworzącej
    strony www.

    Nie wiem jak sie przed tym moge obronić, w faxie jest zapis tego typ:

    * Wszystkie podane ceny i informacje nie są ofertą handlową w rozumieniu
    przepisów Kodeksu Cywilnego. Wszystkie usługi internetowe sprzedawane przez
    firmę xxx przeznaczone są na cele bezpośrednio związane z działalnością
    gospodarczą lub zawodową, a zatem nie stanowią towaru konsumpcyjnego w
    rozumieniu Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

    I po czymś takim zgłupiałem, bo jak wiadomo spam dotyczy ofert handlowych
    wysyłanych drogą elektroniczną a tu mi firma wysyła takie coś gdzie jest ich
    "oferta" i cena za wykonanie usługi i to ma nie być ofertą handlową ?
    Czy oferta wysłana faxem to także droga elektroniczna ? Na zdrowy rozsądek
    tak :) ale zdrowy rozsądek a przepisy nie koniecznie idą w razem :)

    Prosze o info, odesłanie mnie do jakichś zródeł na ten temat bo nie wiem czy
    moge sie nawet przed czymś takim bronić?

    elobombel