  • Data: 2010-02-23 10:33:56
    Temat: odśnieżanie parkingów strzeżonych
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    chciałbym spytać jak wygląda sprawa odśnieżania parkingów strzeżonych -
    a mianowicie do kogo nalezy ten obowiązek?
    Moim zdaniem nalezy do właściciela/dzierżawcy.

    Jestem z lekka mówiąc zdenerwowany - nie było mnie na parkingu ponad poł
    miesiąca, a gdy przyjechałem na moim miejscu parkingowym góra sniegu.
    Aby wjechać na moje miejsce ponad 2 godziny odsnieżania/kucia lodu.

    pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz:)