  • 131. Data: 2024-07-15 15:52:30
    Temat: Re: obostrzenia
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 15-07-2024 o 15:46, Kviat napisał:

    > Masz rację. Tylko osoby niewierzące w naukę rozumieją te subtelne różnice.

    Osoby rozumiejące różnicę między wiarą a nauką. Taka znowu drobna różnica.

    > Jakim cudem nauczyłeś się pisać i czytać i używasz komputera... skoro
    > nie wierzysz w naukę?
    > W prąd też nie wierzysz, a spodnie robisz sobie z trawy?

    Widzisz nie muszę wierzyć - wolę to zbadać.

    Widzę, że Ty wszystko bierzesz na wiarę.... Jesteś wyznawcą.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 132. Data: 2024-07-15 18:32:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Widzisz nie muszę wierzyć - wolę to zbadać.

    Już widzę jak badasz jak działa urządzenie z którego piszesz posty.
    O testach PCR z litości nie wspomnę.

    > Widzę, że Ty wszystko bierzesz na wiarę.... Jesteś wyznawcą.

    Oczywiście. Prąd, komputery i spodnie biorę na wiarę.
    Masz rację. Gdyby nie moja wiara, to by nie istniały. No chyba, żebym je
    zbadał. To wtedy tak.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 133. Data: 2024-07-16 07:49:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 15-07-2024 o 18:32, Kviat napisał:

    > Już widzę jak badasz jak działa urządzenie z którego piszesz posty.
    > O testach PCR z litości nie wspomnę.

    akurat kiedyś potrzebowałem napisać jedną bibliotekę w pracy i th wtedy
    kompilowałem i debugowałem. Akurat trafiłeś kulą w płot. Nie badałem
    może akurat funkcji do komunikacji z usenetem, ale te kiedyś w ramach
    sportu sam napisałem i nawet to coś działało. Ale widzisz, wolisz się
    mądrować, bo uważasz, że jeśli Ty jesteś ułomny, to inni również. Nie
    oceniaj innych po sobie.
    Jeśli chodzi zaś o testy PCR, to konsultowałem to z osobami, które
    takimi testami się zajmują. Zresztą jak poszukasz w mediach (ba nawet z
    tego co pamiętam dyskusja na ten temat była tu na grupie), to w zasadzie
    wiosną wszyscy (nawet ci którzy potem entuzjastycznie kazali badać
    wszystko co się rusza) twierdzili, ze do diagnostyki to one tak za
    bardzo się nie nadają i o ile statystycznie mogą dawać jakieś
    informacje, to do stawiania diagnozy, kto jest chory a kto nie się nie
    nadają. Ale znowu dla wyznawców to nie ma znaczenia, wyznawca będzie
    bronił do końca tego pomysłu.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 134. Data: 2024-07-16 10:29:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > akurat kiedyś potrzebowałem napisać jedną bibliotekę w pracy i th wtedy
    > kompilowałem i debugowałem. Akurat trafiłeś kulą w płot. Nie badałem
    > może akurat funkcji do komunikacji z usenetem,

    Bardzo fajnie.
    Ale czy procesor zbadałeś przed napisaniem tej biblioteki?
    Bo widzisz, ja wierzę w naukę i przed napisaniem posta nie rozkładam
    komputera na części żeby go osobiście zbadać.

    > Jeśli chodzi zaś o testy PCR, to konsultowałem to z osobami,

    Czyli nie badałeś?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 135. Data: 2024-07-16 10:51:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 16-07-2024 o 10:29, Kviat napisał:

    > Bardzo fajnie.
    > Ale czy procesor zbadałeś przed napisaniem tej biblioteki?

    badam to co jest w danym momencie istotne.

    > Bo widzisz, ja wierzę w naukę i przed napisaniem posta nie rozkładam
    > komputera na części żeby go osobiście zbadać.

    a ja bez wiary w naukę mogę używać komputera, jeśli sposób działania nie
    jest dla mnie nader istotny. Badam wtedy, gdy sposób działania jest dla
    mnie jest coś istotny.

    > Czyli nie badałeś?

    Widzisz, badaniem jest również zebranie różnych opinii na dany temat i
    skonfrontowanie ich ze sobą.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Zdrowie zawsze się przyda, szczególnie, gdy żyje się w tak parszywych
    czasach.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 136. Data: 2024-07-16 12:17:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Widzisz, badaniem jest również zebranie różnych opinii na dany temat i
    > skonfrontowanie ich ze sobą.

    Owszem, ale zbieranie opinii z onuckich i szurskich stronek nie pomaga.
    To bardzo ciekawe zjawisko, że nauce nie można wierzyć, a szurom można.
    Jeszcze ciekawszym zjawiskiem jest takie, gdy szury na poparcie swoich
    twierdzeń linkują do prac, które albo wcale nie twierdzą tego, co szury
    twierdzą, albo często wręcz przeciwnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 137. Data: 2024-07-16 12:59:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 16-07-2024 o 12:17, Kviat napisał:

    > Owszem, ale zbieranie opinii z onuckich i szurskich stronek nie pomaga.

    No tak, profesorowie z latami doświadczeń, jak mówią coś innego niż
    chcesz usłyszeć to szury. "Specjalista", który ciągle zmienia zdanie,
    mówi rzeczy nielogiczne, jego prognozy okazują się chybiine -
    specjalista którego należy słuchać. Ot kwintesencja wyznawcy wiary w naukę.

> [...]
    > Jeszcze ciekawszym zjawiskiem jest takie, gdy szury na poparcie swoich
    > twierdzeń linkują do prac, które albo wcale nie twierdzą tego, co szury

    o ciekawe rzeczy - widzę, że jak nie potrafisz przeczytać ze
    zrozumieniem, to twierdzisz, że jest inaczej. Widzisz, dla mnie to Ty
    jesteś szurem, bo jako jedyny argument dla ciebie jest wiara, nie masz
    nic ponadto.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 138. Data: 2024-07-16 13:32:53
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > no pacz pan, a ja powtarzam zdanie lekarzy, wirusologów i innych
    > naukowców związanych z biologią i badaniami nad wirusami i innymi
    > chorobami.

    I ci lekarze twierdzą, że covid to przeziębienie?
    I tak przylazłeś bez żadnego nawet linka do jakiegoś tępego prawackiego mema?

  • 139. Data: 2024-07-16 13:35:35
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Jeśli chodzi zaś o testy PCR, to konsultowałem to z osobami, które
    > takimi testami się zajmują.

    Jak się zajmują? Sprzedają czy produkują?
    Chociaż czytając twoje pierdolety to pewnie było to ograniczone do noszenia
    opakowań.

  • 140. Data: 2024-07-16 13:36:10
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Ale osoba wierząca naukę nie zrozumie tych
    > subtelnych różnic.

    To znaczy muszę być antynaukowcem, by zacząć ogarniać problem szerzej niż
    naukowo? :D :D :D