  • 171. Data: 2024-07-22 13:15:38
    Temat: Re: obostrzenia
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22-07-2024 o 13:08, n...@o...pl napisał:

    > A od kogo? Bo od szurów na pewno, ale konkretnie.

    pisałem wielokrotnie od kogo, a od szurów nie, bo przecież nie od Ciebie.

    > Nie, sądząc po bzdurach które wypisujesz, praca umysłowa nie jest twoją mocną
    > stroną.

    tak, tak .... Oczywiście....
    --
    http://zrzeda.pl

  • 172. Data: 2024-07-22 13:24:42
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > pisałem wielokrotnie od kogo, a od szurów nie, bo przecież nie od Ciebie.

    Tak, od "ludzi z branży" :D Kombinujesz jak klasyczny szur.

  • 173. Data: 2024-07-22 13:51:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22-07-2024 o 13:24, n...@o...pl pisze:

    > Tak, od "ludzi z branży" :D Kombinujesz jak klasyczny szur.

    Sam jesteś szur - wystarczy prześledzić moje wypowiedzi ito na czyje
    zdania się powoływałem, ale wolisz być anonimowym szurem, który innym
    takie idiotyzmy przypisuje. Na zasadzie, kto najgłośniej krzyczy "łapaj
    złodzieja". Zresztą nie pamiętam by wsparł swoje bredzenie jakimkolwiek
    dokumentem, ze o tym by dobrze by było, aby miał jakiś związek z nauką
    nie wspomnę.

    --
    http://zrzeda.pl