  • Data: 2002-12-08 20:29:52
    Temat: notariusz (ciezka sprawa)
    Od: "mobilo" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam na grupie i pozdrawiam serdecznie
    do zeczy
    moja mama niejako zostala zaskoczona i co za tym idzize zmuszona do
    pdpisania krzywdzacej dla niej umowy notarialnej(na zasadzie : podpisze
    wszystko tylko dajcie mi spokoj), przez dwie swoje siostry oraz matke, obie
    siostry maja bezposrednie profity z podpisanej umowy.
    pytanie brzmi : czy jest mozliwosc anulowania tej umowy po podpisaniu przed
    notariuszem?, mile widziane ozeczenia sadow w podobnych sprawach a
    najchetniej poczytalbym jakie ozeczenia w podobnych sprawach postanowil Sad
    Najwyzszy