    From: "Maniek " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: niezatrzymanie sie do kontroli strazy miejskiej
    Date: Wed, 7 May 2008 11:36:52 +0000 (UTC)

    Hej! Mialem taka sytuacje. W Krakowie jak wiemy sa strefy. Wjechalem na teren
    strefy B - oznaczonej znakiem B1 (zakaz ruchu). Od znaku jest odstepstwo, ze
    mozna wjechac, jesli posiada sie identyfikator strefy, ktory ja posiadam.
    Probowal mnie zatrzymac straznik miejski, ale nie zatrzymalem sie pokazujac
    palcem na identyfikator i pojechalem dalej. Cos mi grozi? Powinienem zrobic
    cos innego? Bardzo sie spieszylem i mam identyfikator, czyli mialem prawo
    jechac tamta droga a on raczej nie mial prawa mnie zatrzymywac?