eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy sprzedawca - do kogo sie odwołać ????nieuczciwy sprzedawca - do kogo sie odwołać ????
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Kent1" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nieuczciwy sprzedawca - do kogo sie odwołać ????
    Date: Thu, 20 Nov 2003 15:15:10 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 47
    Sender: p...@p...onet.pl@net.bydgoska.ds.uj.edu.pl
    Message-ID: <bpii7b$qjj$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: net.bydgoska.ds.uj.edu.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1069337643 27251 149.156.67.239 (20 Nov 2003 14:14:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Nov 2003 14:14:03 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:177254
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    18 stycznia 2003 kupilem buty w sklepie Wojas w Krakowie. Jest na nie rok
    gwarancji. Po 8 - 9 m-cach buty zaczęły szwankowac ( pęknięta podeszwa i
    szwy rozlazły się z boku). Poszedłem do sklepu z paragonem. Pani przyjela i
    powiedziala, ze musze poczekac do 14 dni, i w tym okresie sie ze mna
    skontaktuja.

    JEDNAK ZADNEGO KONTAKTU NIE BYŁO (ANI TELEFONU ANI LISTU)

    Minęły przepisowe dwa tygodnie. Nie dostałem żadnej informacji o tym, że
    buty zostały zakwalifikowane do reklamacji, bądż nie zakwalifikowane. Po
    prostu sklep przez 2 tygodnie nie odzywał sie do mnie. Wiec dzień po upływie
    przepisowego terminu poszedłem zapytać co się dzieje. Pani przyniosłą paczkę
    z moimi butami, powiedziała, że komisja negatywnie ustosunkowała się do
    mojego wniosku i reklamacji nie uwzględniono. Motywując to m in. tym, że
    obuwie jest widocznie zuzyte, ze uzytkowalem je przez 11 m-cy ( a faktycznie
    to przez 9 m-cy , bo od 18 stycznia 2003) i ze usterki, ktore powstały
    wystąpiły z mojej winy.
    Moją reakcja na to była następująca, po pierwsze powiedziałem pani, że ich
    termin minął wczoraj i brak kontaktu z klientem jest rownoznaczny z uznaniem
    reklamacji, oczywiscie butow i decyzji nie przyjmuje i chce sie od niej
    odwolac. W odwolaniu powolalem sie na obowiązujące przepisy tj. art. 8 ust.
    3 ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, Dz.U. nr 141, poz. 1176) .
    Pani przyjela pismo, ale powiedziala, ze musze czekac kolejne 14 dni na
    decyzje komisji odwolawczej firmy Wojas. ( wg. przepisów to 7 dni) Mysle, ze
    zostalem tutaj oszukany przez sklep z obuwiem. Pani najpierw mówila, ze ich
    termin mija za dwa dni, a potem jak powiedzialem ze termin minal wczoraj to
    sie zdziwila, powiedziala, ze ktos od nich sie pomyli, ale musze czekac
    kolejne dwa tygodnie.
    Pani zadzwoniła do mnie dopiero 14 dnia i powiedziala, ze niestety
    reklamacja została ponownie odrzucona.
    Co powinienem teraz zrobic ? Jakie sa kolejne kroki, ktore powinienem podjąć
    ?

    Podaje adres tego sklepu.
    Wojas Trade Sp. z.o.o.
    Sklep Nr. 7
    ul. Królewska 88
    30-079 Kraków
    NIP 735 - 10 -10 -772

    dziekuje za pomoc i proszę o rady.
    pozdrawiam Paweł Rusinek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1