  • Data: 2003-11-20 14:15:10
    Temat: nieuczciwy sprzedawca - do kogo sie odwołać ????
    Od: "Kent1" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    18 stycznia 2003 kupilem buty w sklepie Wojas w Krakowie. Jest na nie rok
    gwarancji. Po 8 - 9 m-cach buty zaczęły szwankowac ( pęknięta podeszwa i
    szwy rozlazły się z boku). Poszedłem do sklepu z paragonem. Pani przyjela i
    powiedziala, ze musze poczekac do 14 dni, i w tym okresie sie ze mna
    skontaktuja.

    JEDNAK ZADNEGO KONTAKTU NIE BYŁO (ANI TELEFONU ANI LISTU)

    Minęły przepisowe dwa tygodnie. Nie dostałem żadnej informacji o tym, że
    buty zostały zakwalifikowane do reklamacji, bądż nie zakwalifikowane. Po
    prostu sklep przez 2 tygodnie nie odzywał sie do mnie. Wiec dzień po upływie
    przepisowego terminu poszedłem zapytać co się dzieje. Pani przyniosłą paczkę
    z moimi butami, powiedziała, że komisja negatywnie ustosunkowała się do
    mojego wniosku i reklamacji nie uwzględniono. Motywując to m in. tym, że
    obuwie jest widocznie zuzyte, ze uzytkowalem je przez 11 m-cy ( a faktycznie
    to przez 9 m-cy , bo od 18 stycznia 2003) i ze usterki, ktore powstały
    wystąpiły z mojej winy.
    Moją reakcja na to była następująca, po pierwsze powiedziałem pani, że ich
    termin minął wczoraj i brak kontaktu z klientem jest rownoznaczny z uznaniem
    reklamacji, oczywiscie butow i decyzji nie przyjmuje i chce sie od niej
    odwolac. W odwolaniu powolalem sie na obowiązujące przepisy tj. art. 8 ust.
    3 ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, Dz.U. nr 141, poz. 1176) .
    Pani przyjela pismo, ale powiedziala, ze musze czekac kolejne 14 dni na
    decyzje komisji odwolawczej firmy Wojas. ( wg. przepisów to 7 dni) Mysle, ze
    zostalem tutaj oszukany przez sklep z obuwiem. Pani najpierw mówila, ze ich
    termin mija za dwa dni, a potem jak powiedzialem ze termin minal wczoraj to
    sie zdziwila, powiedziala, ze ktos od nich sie pomyli, ale musze czekac
    kolejne dwa tygodnie.
    Pani zadzwoniła do mnie dopiero 14 dnia i powiedziala, ze niestety
    reklamacja została ponownie odrzucona.
    Co powinienem teraz zrobic ? Jakie sa kolejne kroki, ktore powinienem podjąć
    ?

    Podaje adres tego sklepu.
    Wojas Trade Sp. z.o.o.
    Sklep Nr. 7