  • Data: 2002-09-04 10:30:24
    Temat: nieuczciwy pracodawca
    Od: "abdesign" <a...@w...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    nie wiem czy to dobra grupa ale odpowiedniejszej nie znalazlem
    moj pracodawca nie nalezy ani do ludzi uczciwych ani szczegolnie
    milych - zatrudnia ludzi na umowe o dzielo, po trzech miesiacach
    nieplacenia za wykonywana prace zwalnia, nie placi za nadgodziny
    ktore niezadko wynosza po 100h miesiecznie, ale niestety w zwiazku
    z tym jaka jest sytuacja na rynku pracy, nikt przeciw niemu nie bedzie
    swiadczyl, w firmie jest ok 20 komputerow z ktorych procz systemow
    nie jest licencjonowane zadne oprogramowanie, a w kazdym komputerze
    wartosc oryginalnych programow przekroczyla by znacznie 40-50tys zl.
    zgloszenie tego faktu wydaje mi sie jedynym sposobem na ukrucenie
    praktyk szefa mam do was prosbe o porade - do kogo sie z tym zwrocic,
    rozumiem ze na policje ale z pewnoscia jest jakas specjalna komorka
    zajmujaca sie tego typu przestempstwami. no i jak przedstawic sprawe?

    pozdrawiam artur

    --

    a...@w...pl.NOSPAM
    a...@p...onet.pl.NOSPAM