  • Data: 2002-09-04 17:31:28
    Temat: Re: nieuczciwy pracodawca
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 04 Sep 2002 15:27:59 +0200, abdesign wrote:

    > w tym przypadku i tak straca, na tym to polega zatrudnia, wykorzystuje i
    > wywala czesto nie placac wszyscy sa na umowe o dzielo i wszyscy predzej
    > czy pozniej zostana oszukani - przynajmniej ci zwykli szarzy pracownicy,
    > w d.. nosie mam rownie uczciwych wspolnikow szefa, wszyscy maja mase
    > kasy, kupuja nowe samochody a dla nas nie maja na pesje

    A nie uwazasz, ze skoro to akceptuja, to moze nie maja wyjscia i moze
    jest to dla nich jedyna mozliwosc uzyskania dochodu,

    Chcesz dla czystej satysfakcji dopierdzielic tym ludziom ?

    Zdaje sobie sprawe, ze jestes wkurzony, ale jezeli juz koniecznie chcesz
    dowalic pracodawcy, to moze wymysl cos co nie udezy w innych.

    --
    Wojciech