  • Data: 2002-09-04 13:27:59
    Temat: Re: nieuczciwy pracodawca
    Od: "abdesign" <a...@w...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakiś czas temu był podobny list. Autor dostał
    > solidny opierdziel za to, że przez jego zemstę
    > parę osób może stracić pracę.
    >
    > Może lepiej szefowi po prostu nakopać? ;)))

    w tym przypadku i tak straca, na tym to polega
    zatrudnia, wykorzystuje i wywala czesto nie placac
    wszyscy sa na umowe o dzielo i wszyscy predzej
    czy pozniej zostana oszukani - przynajmniej ci zwykli
    szarzy pracownicy, w d.. nosie mam rownie uczciwych
    wspolnikow szefa, wszyscy maja mase kasy, kupuja nowe
    samochody a dla nas nie maja na pesje

    ps. sam jestem jednym z niewielu (3) pracownikow ktorzy
    pracuja dluzej, jezeli zdecydowalbym sie na taki krok to
    sobie tez odbiore prace

    pozdrawiam artur

    --

    a...@w...pl.NOSPAM