  • Data: 2005-05-02 10:58:39
    Temat: nieuczciwa decyzja sadu, komornik, co moge teraz zrobic ?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Pisalem juz raz w sprawie ktora mnie nurtuje, a poniewaz to watek
    sprzed ponad 2 tyg. rozpoczynam nowy, bo mam pewne watpliwosci.

    Tamten watek to: <d4804s$dqd$1@nemesis.news.tpi.pl>

    W skrocie: pewna firma pozwala mnie do Sadu o brak wplaty za rzekomy
    abonament za uslugi z ~2000', ktorych nigdy u nich nie wykupilem.
    Kwota niewielka, bo 300 pln ale +odsetki (355) + wszystkie koszty
    wyjdzie z 800-1000. Odwolalem sie, niestety na zwyklej kartce papieru,
    nie na urzedowym formularzu. Moj blad. Odwolanie nie zostalo przyjete,
    ja to zostawilem samemu sobie. Niedawno dostalem wezwanie od
    komornika "zawiadomienie o wszczeciu postepowania egzekucyjnego".
    Coz - jak juz ktos mi odpisal - na bledach sie czlowiek uczy. Zaplace.

    Ale nie moge tego tak zostawic! W miedzyczasie pojawila sie inna osoba,
    ktora miala identyczny przypadek. Czyli brak umowy, przedawnione faktury,
    a mimo to Sad wydal nakaz zaplaty!

    W jaki sposob wedlug Was moge odzyskac teraz moje pieniadze ?
    Czy moge wytoczyc Open-Netowi proces o jakies odszkodowanie ?
    Pewnie male szanse, bo przeciez wtedy bede podwazal decyzje Sadu...
    Wiec raczej trzebaby te decyzje wczesniej zmienic.

    Pisaliscie, ze nie mam prawa juz sie odwolywac. No dobrze. A co, jezeli
    w miedzyczasie pojawilyby sie jakies nowe dowody, swiadkowie ?
    No nie mowcie, ze nie ma przewidzianej takiej sytuacji w naszym prawie ? ;-)

    Wiem, ze sam zawalilem sprawe, bo nie odwolalem sie na wlasciwym
    formularzu. Ale na boga - jestem tylko zwyklym szarakiem, mialem
    prawo sie chyba pomylic ? :)

    Mozna te sprawe jeszcze jakos rozgrzebac? (oczywiscie teraz za wszystko
    zaplace ale jakby sie udalo i wygralbym - a wygralbym na pewno, bo moje
    dowody sa ewidentne, daloby sie te kase wyciagnac od nieuczciwej firmy,
    ktora mnie pozwala ?).
    Dzieki.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)