  • Data: 2005-05-03 02:25:11
    Temat: Re: nieuczciwa decyzja sadu, komornik, co moge teraz zrobic ?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:
    > Co oznacza brak umowy? Nie było jej z pozwem? Nie było w ogóle? To
    > trzeba było podnosić taki zarzut w sprzeciwie.
    > Sąd uznał, że przytoczone okoliczności nie budzą wątpliwości (bo niby
    > dlaczego miałyby budzić?), to i wydał nakaz.

    Wszystko co bylo w "dowodach" to moje dane wydrukowane na
    zwyklej czystej kartce papieru + tresc ichniejszego regulaminu.
    *Nigdzie* nie bylo mojego podpisu, bo tez nigdy z ta firma zadnej
    umowy nie podpisywalem. Moje dane byly ogolnodostepne,
    w tamtym czasie prowadzilem juz dzialalnosc i wszystko moznabylo
    znalezc na mojej stronie firmowej.

    Jedyne co mnie boli to fakt, ze sad wydal nakaz zaplaty mimo
    jakichkolwiek dowodow przeciwko mnie. Ja wiem, ze moge sie
    przeciez zawsze odwolac. Tylko po co w tym wypadku caly ten
    cyrk ? Odnioslem wrazenie, ze siedza tam jakies automaty ktore
    hurtem wystawiaja nakazy zaplaty bez zapoznania sie ze sprawa.

    > Tak samo jak prawo przeczytać pouczenie...

    Wiem. Moja wina. Tak czy inaczej powinna byc jeszcze
    jakas mozliwosc odkrecenia tego. Nie ma? Mnie to nie dziwi,
    dla mnie to panstwo bezprawia ;) No wiec najlepiej EOT.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)