  • Data: 2008-02-07 21:18:30
    Temat: nielegalny soft na PC juz bylo ale jak gadac na procesie
    Od: "Robsio" <d...@u...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam sznaownych grupowiczow

    krótko o sprawie w sadzie, ktora na dniach sie odbedzie: kilkanascie
    programow na dysku w trakcie przeszukania na jakas tam laczna sume (art.
    278par.2kk czyli standard). programy NIE byly zainstalowane w windowsie,
    byly w wersjach instalacyjnych na zupełnie drugiej partycji. programy
    oczywiscie z krakiem lub serialem. Sam windows byl legalny, jest na to
    naklejka na obudowe i faktura.

    Teraz pytanie do Was bo mnie po prostu niesatc na adwokata do obrony: jaka
    przyjac liniie obrony, co gadac po prostu na sprawie itd. jedna sprawe juz
    mialem i bronilem sie zgodnie z prawda, ze programy trzymalem bo programy
    bylu mi potrzebne do testow po czym je kasowalem. nie kopiowalem ich ani nie
    sprzedawałem. To tyle, teraz kolejna sprawa bo w poprzedniej czegos
    brakowalo.

    pozdrawiam