  • Data: 2008-02-08 08:41:46
    Temat: Re: nielegalny soft na PC juz bylo ale jak gadac na procesie
    Od: "Robsio" <d...@u...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:foh2qe$892$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Tobie Robsio mogę udzielić tylko jednej rady, odpręż się. Nic innego Ci
    > nie pozostało. Już zostałeś skazany, tylko o tym nie wiesz.

    Przyznać się? Niemam zamiaru sie nie przyznawać, jednak sądze, ze argument,
    ze programy nie były zainstalowane w systemie (nie byly gotowe do uzycia)
    tylko leżały se zupełnie na innej partyzji w wersjach dopiero
    instalacyjnych, jest różnicą. Mam racje czy lepiej se darować i przyznac i
    prosic o łagodny wymiar kary? ;-)