  • Data: 2008-02-08 10:23:23
    Temat: Re: nielegalny soft na PC juz bylo ale jak gadac na procesie
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości
    news:foh8pe$ir1$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Robsio" <d...@u...tenbit.pl> napisał w wiadomości

    > ja bym przypomnial na sprawie ze karalnym ni ejest POSIADANIE lewego softu a
    > uzyskanie od osoby nieuprawnionej,
    > jezlei prokurator twierdzi ze uzyskales soft od osoby nieuprawnionej to
    > niech Ci to udoowdni bo ty sobie takiego zdareznia nie przypominasz i nie
    > masz wcale obowiazku dostarczania dodow na swoja korzysc czy tez nie korzysc
    > stad tez nie masz zamiaru mowic skad ten soft sie wzial.

    Trolu, prawdopodobnie problem Robsia polega na tym, że on "udostępniał" ten soft.
    Zapuściłsobie jakiś torrent, ściągnął soft, a torrent pozwoliłinnym ściągać od niego
    ten soft.
    Tym samym nasz przyjaciel stał się dystrybutorem nielegalnego oprogramowania.
    Jakby tylko go miał, to by go troche nastraszyli, i tyle. Ale on go

    być może NIEŚWIADOMIE

    dawał innym. A to już jest BE. Ta NIEŚWIADOMOŚĆ może w tym wypadku
    być dla niego jakąś linią obrony.

    Pozdrowienia
    --
    Marcin