eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › nie usunięta usterka
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2007-07-25 20:17:21
    Temat: nie usunięta usterka
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    witam wszystkich ponownie.
    parę wątków wyżej pisałem o moich problemach z telefonem. dzisiaj po
    telefonie do orange okazało się że jest do odebrania(wrócił z serwisu
    wczoraj). ciekawe, że gość nie poinformował mnie wcześniej, tylko
    dopiero jak zadzwoniłem. po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie
    gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie, że
    firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne
    życzenie reklamującego. ??
    po włączeniu telefonu wszystko było ok, ale po jakimś czasie okazało się
    jednak, że telefon znowu się wiesza i resetuje.
    już nie mam sił na tych ludzi. co mogę zrobić żeby w końcu naprawili mi
    tę usterkę?? jak ich podejść??

    jutro będę dzwonił do Samsunga żeby się dowiedzieć czy ten telefon był
    wogóle u nich.


  • 2. Data: 2007-07-25 20:30:37
    Temat: Re: nie usunięta usterka
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:f88b4h$u84$1@news.onet.pl
    użytkownik *Piotr* napisał(a):

    > po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie
    > gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie,
    > że firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne
    > życzenie reklamującego. ??

    No tak. Nie będziesz mógł później wykazać, ze telefon przedł ileś tam napraw
    po których masz ewentualne prawo do wymiany na nowy. Sprytne :/

    --
    Big Jack
    //////
    ( o o) GG: *660675*
    --ooO-( )-Ooo-


  • 3. Data: 2007-07-25 21:38:22
    Temat: Re: nie usunięta usterka
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Piotr napisał(a) :
    > witam wszystkich ponownie.
    > parę wątków wyżej pisałem o moich problemach z telefonem. dzisiaj po
    > telefonie do orange okazało się że jest do odebrania(wrócił z serwisu
    > wczoraj). ciekawe, że gość nie poinformował mnie wcześniej, tylko
    > dopiero jak zadzwoniłem. po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie
    > gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie, że
    > firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne
    > życzenie reklamującego. ??
    > po włączeniu telefonu wszystko było ok, ale po jakimś czasie okazało się
    > jednak, że telefon znowu się wiesza i resetuje.
    > już nie mam sił na tych ludzi. co mogę zrobić żeby w końcu naprawili mi
    > tę usterkę?? jak ich podejść??
    >
    > jutro będę dzwonił do Samsunga żeby się dowiedzieć czy ten telefon był
    > wogóle u nich.

    Gwarancja powinna być przedłużona o czas pozostawania w naprawie.
    Jak tak dalej pójdzie, to nie będziesz miał pół roku telefonu i
    gwarancja się skończy w międzyczasie.
    Nawet nie wiesz, czy coś w ogóle zrobiono. Może pojechało do
    serwisu, poleżało miesiąc na półce, "serwisant" włączył i odesłał
    do sklepu z dopiskiem "testowano - sprawny".

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B


  • 4. Data: 2007-07-25 21:51:54
    Temat: Re: nie usunięta usterka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.07.2007 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Gwarancja powinna być przedłużona o czas pozostawania w naprawie.

    Jeśli tak im podyktuje sumienie, to na pewno przedłużą.

    --
    Marcin


  • 5. Data: 2007-07-26 13:15:29
    Temat: Re: nie usunięta usterka
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    > parę wątków wyżej pisałem o moich problemach z telefonem. dzisiaj po
    > telefonie do orange okazało się że jest do odebrania(wrócił z serwisu
    > wczoraj). ciekawe, że gość nie poinformował mnie wcześniej, tylko

    To chyba norma w salonach sprzedaży. Też tak miałem. Biorą nr kontaktowy,
    ale zadzwonić to już trudno.

    > dopiero jak zadzwoniłem. po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie
    > gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie, że
    > firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne
    > życzenie reklamującego. ??
    > po włączeniu telefonu wszystko było ok, ale po jakimś czasie okazało się
    > jednak, że telefon znowu się wiesza i resetuje.
    > już nie mam sił na tych ludzi. co mogę zrobić żeby w końcu naprawili mi tę
    > usterkę?? jak ich podejść??

    Zgłosić żądanie wymiany na zasadach rękojmii (firma) niezgodności z umową
    (konsument) i niech się tym Orange martwi.
    Jednak zapewniam, że będą próbowali utrudniać twierdząc, że to producent
    decyduje, albo oni tylko odsyłają albo nie mogą przyjąć pisma itp. Trzeba
    się przygotować solidnie żeby nie dać się nabrać na takie bzdury. Znajdź
    informacje na temat rękojmii lub niezgodności z umową. Przygotować pismo do
    potwierdzenia przyjęcia. Odczekać okres wymiany sprzętu i wysmarować pismo z
    żądaniem odszkodowania za okres kiedy z ich powodu nie mogłeś korzystać z
    usługi (no... chyba, że mogłeś).

    SOTB



  • 6. Data: 2007-07-26 14:40:26
    Temat: Re: nie usunięta usterka
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Piotr pisze:
    > witam wszystkich ponownie.
    > parę wątków wyżej pisałem o moich problemach z telefonem. dzisiaj po
    > telefonie do orange okazało się że jest do odebrania(wrócił z serwisu
    > wczoraj). ciekawe, że gość nie poinformował mnie wcześniej, tylko
    > dopiero jak zadzwoniłem. po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie
    > gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie, że
    > firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne
    > życzenie reklamującego. ??
    > po włączeniu telefonu wszystko było ok, ale po jakimś czasie okazało się
    > jednak, że telefon znowu się wiesza i resetuje.
    > już nie mam sił na tych ludzi. co mogę zrobić żeby w końcu naprawili mi
    > tę usterkę?? jak ich podejść??
    >
    > jutro będę dzwonił do Samsunga żeby się dowiedzieć czy ten telefon był
    > wogóle u nich.

    witam.
    no i po sprawie. dzisiaj dzwoniłem do Samsunga, aby dowiedzieć się jak
    to było z tym telefonem. faktycznie telefon był u nich 12 dni roboczych,
    przy czym nie został naprawiony. zdaniem panów z serwisu telefon był
    wcześniej zalany wodą i usterka ta nie podlega naprawie gwarancyjnej.
    grzecznie podziękowałem i rozłączyłem się. dzwonię do osoby, która
    użytkowała ten telefon i słyszę "-no kiedyś wpadł do wody, ale później
    jeszcze działał." no myślałem że dziewczę przez telefon uduszę. człowiek
    lata, produkuje się a tu taka "niespodzianka".
    dobrze, że wogóle zadzwoniłem najpierw do serwisu, a nie poszedłem
    odrazu do orange ich opieprzać (choć im się też należy).
    więc sytuacja wygląda tak, że mam telefon który jeszcze rok powinien
    być na gwarancji, a mogę go w tej chwili wyrzucić.

    jeśli chodzi o te wpisy do karty gwarancyjnej, to faktycznie firma
    Samsung odstąpiła od tego bo prowadzę całą dokumentację w centrali w
    komputerach. dziwne trochę


  • 7. Data: 2007-07-26 19:53:17
    Temat: Re: nie usunięta usterka
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    Centrala centralą ale tobie powinni dać pismo po serwisowe wyjasniające co
    kiedy i za ile zostało zrobione.
    Tak to jak się uproą to twój telefon nigdy nie był w serisie a do sądu to
    jaki papierek zaniesiesz?


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1