eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie usunięta usterka › Re: nie usunięta usterka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie usunięta usterka
    Date: Wed, 25 Jul 2007 23:38:22 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 30
    Message-ID: <f88fsd$ug2$1@opal.futuro.pl>
    References: <f88b4h$u84$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-195-3-220-146.vnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1185399501 31234 195.3.220.146 (25 Jul 2007 21:38:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jul 2007 21:38:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    In-Reply-To: <f88b4h$u84$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:475245
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Piotr napisał(a) :
    > witam wszystkich ponownie.
    > parę wątków wyżej pisałem o moich problemach z telefonem. dzisiaj po
    > telefonie do orange okazało się że jest do odebrania(wrócił z serwisu
    > wczoraj). ciekawe, że gość nie poinformował mnie wcześniej, tylko
    > dopiero jak zadzwoniłem. po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie
    > gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie, że
    > firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne
    > życzenie reklamującego. ??
    > po włączeniu telefonu wszystko było ok, ale po jakimś czasie okazało się
    > jednak, że telefon znowu się wiesza i resetuje.
    > już nie mam sił na tych ludzi. co mogę zrobić żeby w końcu naprawili mi
    > tę usterkę?? jak ich podejść??
    >
    > jutro będę dzwonił do Samsunga żeby się dowiedzieć czy ten telefon był
    > wogóle u nich.

    Gwarancja powinna być przedłużona o czas pozostawania w naprawie.
    Jak tak dalej pójdzie, to nie będziesz miał pół roku telefonu i
    gwarancja się skończy w międzyczasie.
    Nawet nie wiesz, czy coś w ogóle zrobiono. Może pojechało do
    serwisu, poleżało miesiąc na półce, "serwisant" włączył i odesłał
    do sklepu z dopiskiem "testowano - sprawny".

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1