    From: "sotb" <s...@n...netu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie usunięta usterka
    Date: Thu, 26 Jul 2007 15:15:29 +0200

    > parę wątków wyżej pisałem o moich problemach z telefonem. dzisiaj po
    > telefonie do orange okazało się że jest do odebrania(wrócił z serwisu
    > wczoraj). ciekawe, że gość nie poinformował mnie wcześniej, tylko

    To chyba norma w salonach sprzedaży. Też tak miałem. Biorą nr kontaktowy,
    ale zadzwonić to już trudno.

    > dopiero jak zadzwoniłem. po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie
    > gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie, że
    > firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne
    > życzenie reklamującego. ??
    > po włączeniu telefonu wszystko było ok, ale po jakimś czasie okazało się
    > jednak, że telefon znowu się wiesza i resetuje.
    > już nie mam sił na tych ludzi. co mogę zrobić żeby w końcu naprawili mi tę
    > usterkę?? jak ich podejść??

    Zgłosić żądanie wymiany na zasadach rękojmii (firma) niezgodności z umową
    (konsument) i niech się tym Orange martwi.
    Jednak zapewniam, że będą próbowali utrudniać twierdząc, że to producent
    decyduje, albo oni tylko odsyłają albo nie mogą przyjąć pisma itp. Trzeba
    się przygotować solidnie żeby nie dać się nabrać na takie bzdury. Znajdź
    informacje na temat rękojmii lub niezgodności z umową. Przygotować pismo do
    potwierdzenia przyjęcia. Odczekać okres wymiany sprzętu i wysmarować pismo z
    żądaniem odszkodowania za okres kiedy z ich powodu nie mogłeś korzystać z
    usługi (no... chyba, że mogłeś).

    SOTB