    From: Piotr <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nie usunięta usterka
    Date: Wed, 25 Jul 2007 22:17:21 +0200

    witam wszystkich ponownie.
    parę wątków wyżej pisałem o moich problemach z telefonem. dzisiaj po
    telefonie do orange okazało się że jest do odebrania(wrócił z serwisu
    wczoraj). ciekawe, że gość nie poinformował mnie wcześniej, tylko
    dopiero jak zadzwoniłem. po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie
    gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie, że
    firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne
    życzenie reklamującego. ??
    po włączeniu telefonu wszystko było ok, ale po jakimś czasie okazało się
    jednak, że telefon znowu się wiesza i resetuje.
    już nie mam sił na tych ludzi. co mogę zrobić żeby w końcu naprawili mi
    tę usterkę?? jak ich podejść??

    jutro będę dzwonił do Samsunga żeby się dowiedzieć czy ten telefon był
    wogóle u nich.