  • 1. Data: 2007-07-25 14:31:28
    Temat: FIRMA WINDYKACYJNA PAFIAN i spolka (czy jak oni sie tam nazywaja) :
    Od: "Mac" <m...@w...pl>

    Dzwonili do mnie przed chwila i powiedzieli, a raczej
    wywrzeszczali, ze jutro przyjada do mnie z fotografem,
    ktory bedzie fotografowal moj dom i moje meble,
    aby je oszacowac i sprzedac. :)

    A jak ich nie wpuszcze to przyjda z nakazem rewizji. :)))
    Dawno tak sie nie usmialem.
    Niech sprobuja przyjsc. Siekierka juz czeka. ;)

    Mac

  • 2. Data: 2007-07-25 15:03:54
    Od: "e...@p...wp" <l...@o...pl>

    > Dzwonili do mnie przed chwila i powiedzieli, a raczej
    czyli numer do zidentyfikowania od reki prze pocztę za posrednictwem policji.
    > wywrzeszczali, ze jutro przyjada do mnie z fotografem,
    to są metody takich ludzików którzy nic innego nie potrafią
    > ktory bedzie fotografowal moj dom i moje meble,
    akurat
    > aby je oszacowac i sprzedac. :)
    juz to widzę.Szacować możę sobie komornik na podstawie prawomocnego wyroku..
    > A jak ich nie wpuszcze to przyjda z nakazem rewizji. :)))
    to niech przyjdą z nakazem
    > Dawno tak sie nie usmialem.
    śmiac się nie ma z czego bo niezaleznie od sytuacji masz pewnie jakis dług
    > Niech sprobuja przyjsc. Siekierka juz czeka. ;)
    pewnie spróbują,bo na to ich stać.A ty dzisiaj zawiadom policję,dla twego i
    rodziny dobra

    lew

  • 3. Data: 2007-07-25 15:11:15
    Od: "Sarajewo" <h...@p...onet.pl>

    "Mac" <m...@w...pl> wrote in message news:f87n4p$dte$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > A jak ich nie wpuszcze to przyjda z nakazem rewizji. :)))
    > Dawno tak sie nie usmialem.
    > Niech sprobuja przyjsc. Siekierka juz czeka. ;)

    Tzn kiedyś czegoś nie zapłaciłeś i chcesz żeby chwalić Twoją zaradność?

  • 4. Data: 2007-07-25 15:14:27
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Sarajewo" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Mac" <m...@w...pl> wrote in message

    > Tzn kiedyś czegoś nie zapłaciłeś i chcesz żeby chwalić Twoją zaradność?

    Raczej po to, aby ponaśmiewać się ze sposobów jakich używają do odzyskania
    długów.

    M.

  • 5. Data: 2007-07-25 19:27:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:f87n4p$dte$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Mac* napisał(a):

    [...]

    Nawiązując do tematu, to może PATAFIAN? Jakoś lepsza wydaje mi się taka
    nazwa dla tej firmy ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 6. Data: 2007-07-25 22:20:34
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Mac napisał(a):
    > Dzwonili do mnie przed chwila

    To na szczęście nie do mnie ;-)

    MAc

  • 7. Data: 2007-07-25 22:20:37
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "e...@p...wp" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > śmiac się nie ma z czego bo niezaleznie od sytuacji masz pewnie jakis dług

    ROTFL.

    Z całą resztą się zgadzam.

    I oddzielaj cytaty od swoich wypowiedzi pustą linią, bo to,
    co zaprezentowałeś, bardzo ciężko się czyta.

    Piotr

  • 8. Data: 2007-07-26 06:58:24
    Od: "Ann" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Sarajewo" <h...@p...onet.pl> napisał w
    takiej oto wiadomosci:

    > Tzn kiedyś czegoś nie zapłaciłeś i chcesz żeby chwalić Twoją zaradność?

    Po pierwsze nie wiadomo czy gosc faktycznie ma dlug,
    czy to moze jest dlug urojony jakiejs firmy Krzak.
    A nawet gdyby mial dlug, to akurat Tobie nic do tego.
    Jest to jego sprawa. A Ty powinienes pilnowac
    swojego nosa.

    A tak przy okazji. Przypilnuj swoich zobowiazan. :>