  • Data: 2004-03-24 14:00:33
    Temat: nie dotarlem na rozprawe z KW
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ave!

    No właśnie - dzwoniłem i sprawa będzie odroczona.

    W sprawie jestem świadkiem, pokrzywdzonym i oskarżycielem posiłkowym.

    Co mi za to grozi i czy mogę się tłumaczyć np. psychosomatycznymi
    zaburzeniamim snu spowodowanymi stresem wynikającym z nękania przez
    pozwaną (włączając w to jej napaść i wtargnięcie w raz z mężem do mojego
    mieszkania prawie rok temu)?

    (pisząc po ludzku - trochę długo pracowałem a potem ze zdenerwowania nie
    mogłe usnąć, a rano 3 osobne budziki - łącznie z wieżą sterego grającą
    Queen - nie potrafiły mnie obudzić)