  • Data: 2008-09-08 05:19:08
    Temat: naruszanie prywatnoci ?
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    od ponad1.5 roku jestem zwiazany z pewna dziewczyna a znamy sie prawie 2.5
    od poczatku jak jestesmy razem jezdzi/chodzi/sledzi nas jej byly. dzwoni do
    niej pisze itp.
    Nawet jak sie przeprowadzilismy to nas znalazł. Ostatnio niewiadomo w jakim
    celu widziany byl obok mojego auta ( chodził dookola zagladał itp - chcial
    cos zrobić ) ? Ale zobaczył mnie i sie przestraszył - wskoczył do swojego
    auta i dosc szybko zniknął.

    Akurat widzieli go moi rodzice i nie są zadowoleni z tego ze ktos mnie/nasz
    sledzi i jezdzi za nami.

    mozna cos takiemu komuś zrobić?