  • 11. Data: 2010-04-30 20:50:39
    Temat: Re: narkotest na os. 18+ - legalno?? ?
    Od: l...@v...pl

    > Wychowanek czego?
    >
    > --
    > Samotnik
    > Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

    wychowanek, mieszkaniec - internat o to chodzi, gdzie mieszkają dzieci
    małoletnie i osoby (uczniowie) pełnoletni

  • 12. Data: 2010-05-01 19:07:40
    Temat: # 2 - domniemanie posiadania z THC
    Od: l...@v...pl

    Czy waszym zdaniem pozytywny test z wynikiem THC, może prowadzić do powstania
    uzasadnionego podejrzenia dot. posiadania narkotyków - co jest karalne ?

  • 13. Data: 2010-05-01 19:37:25
    Temat: Re: # 2 - domniemanie posiadania z THC
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    l...@v...pl wrote:
    > Czy waszym zdaniem pozytywny test z wynikiem THC, może prowadzić do powstania
    > uzasadnionego podejrzenia dot. posiadania narkotyków - co jest karalne ?

    posiadanie a nie zazywanie narkotykow.

  • 14. Data: 2010-05-01 20:02:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    l...@v...pl pisze:
    > Czy waszym zdaniem pozytywny test z wynikiem THC, może prowadzić do powstania
    > uzasadnionego podejrzenia dot. posiadania narkotyków - co jest karalne ?

    Nie może.
    Jest wyrok SN w takiej sprawie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 15. Data: 2010-05-05 08:09:17
    Od: Dominik Spałek <d...@g...com>

    On 1 Maj, 22:02, Arek <a...@e...net> wrote:

    > Nie może.
    > Jest wyrok SN w takiej sprawie.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek
    >
    > --www.arnoldbuzdygan.com

    Wracając do meritum jednak, czy są przepisy zabraniające /
    dopuszczające i określające warunki wykonania takiego badania.

  • 16. Data: 2010-05-06 10:24:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 May 2010, Dominik Spałek wrote:

    > Wracając do meritum jednak, czy są przepisy zabraniające /
    > dopuszczające i określające warunki wykonania takiego badania.

    Czy spodziewasz się istnienia przepisu, który zabrania pełnoletniej
    osobie poddania się badaniu?
    Bo do tego sprowadza się streszczenie problemu: badany *CHCE*
    tego badania. A to, że został namówiony przez akwizytora jest
    już elementem ubocznym ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2010-05-06 16:02:30
    Od: l...@v...pl

> [...]
    >  Bo do tego sprowadza się streszczenie problemu: badany *CHCE*
    > tego badania. A to, że został namówiony przez akwizytora jest

    Widzę, że mój przedmówca doskonale "wyłapał" moją intencję i ukryte kuriozum
    sprawy ... dla mnie to jasne "skoro chciał to ma, mógł nie chcieć i by nie miał"
    ... ale kuriozum sytuacji polega na tym, iż teraz za to, że on chciał i że wynik
    wyszedł dla niego niekorzystny (thc) oskarża osobę przeprowadzającą test o
    naruszenie godności !!! i teraz jak się wybronić, niestety dodam, że z tego co
    wiem, osoba prowadząca postępowanie "jest podobnego zdania" a nawet więcej
    "twierdzi, iż posiadanie narkotyków w RP nie jest karalne" !!!!!

  • 18. Data: 2010-05-06 17:12:34
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 06 May 2010 18:02:30 +0200, l...@v...pl napisał(a) w
    wiadomości <news:3461.000023b3.4be2e816@newsgate.onet.pl>:

> [...]
    > wiem, osoba prowadząca postępowanie "jest podobnego zdania" a nawet więcej
    > "twierdzi, iż posiadanie narkotyków w RP nie jest karalne" !!!!!

    Wizytatorzy często nie są zbyt mądrzy.
    Jeżeli chcesz, ja ci pomogę, za darmo - ale anonimowo! Czy twój adres
    e-mail jest prawidłowy?

  • 19. Data: 2010-06-10 07:08:57
    Od: Dominik Spałek <d...@g...com>

    On 6 Maj, 19:12, sensor <n...@p...pl> wrote:

    > Wizytatorzy cz sto nie s zbyt m drzy.
    > Je eli chcesz, ja ci pomog , za darmo - ale anonimowo! Czy tw j adres
    > e-mail jest prawid owy?

    Proszę o kontakt w spr. pomocy 603 31 55 66
    Niestety jak przypuszczałem sprawa mimo wszystko trafiła do dalszego
    postępowania dyscyplinarnego.