  • 1. Data: 2010-04-29 20:44:08
    Temat: Umowa korzystania a własność
    Od: pavkens <p...@g...com>

    Jeśli jest jakaś nieruchomość i jest jasno określone w KW/akcie not.
    że tą część (opis działki) - korzystasz Ty a tą (opis działki) - ja.

    Jeśli jest coś wartościowego np. wyłożone materiały budowlane na
    części określonej do korzystania przeze ze mnie a druga osoba pod moją
    nieobecność przenosi je bez mojej wiedzy na terenie tej wspólnej
    nieruchomości:

    a) z mojej części na inną moją część
    b) z mojej części na swoją część
    c) z mojej części na część określoną jako wspólna

    to co można w tym przypadku zrobić, żeby uniknąć takich rzeczy?

    Policja *(dzielnicowy w wieku maturzysty) stwierdził, że on nie jest
    prawnikiem, żeby wczytywać się która część do kogo należy i jest jedno
    ogrodzenie i żeby samemu sobie uzgadniać... (sic!)

  • 2. Data: 2010-05-02 08:24:37
    Temat: Re: Umowa korzystania a własność
    Od: "mrkppwcz" <m...@w...com>

    Wszystko wskazuje na to, że masz na myśli umowę quod usum...