  • 91. Data: 2024-06-17 18:07:26
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2024 17:20:01 +0200, io wrote:

    > No to go nie zastrzelili tylko zgarnęli i chcą by 'poniósł koszty
    > akcji'. Martwy by nie zapłacił a tak to jest szansa. Kilka dni wcześniej
    > https://www.youtube.com/watch?v=xVBQgHBONDQ

    Takich akcji to w USA mają pełno, zazwyczaj policja aresztuje, sąd
    potem jakąs kare wymierza.

    Ja miałem na mysli wejscie komus na pole ...

    J.

    P.S. A tu taka ciekawostka

    https://www.youtube.com/watch?v=zyjDEqWMubM

  • 92. Data: 2024-06-17 18:24:53
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.06.2024 o 18:07, J.F pisze:

    > Takich akcji to w USA mają pełno, zazwyczaj policja aresztuje, sąd
    > potem jakąs kare wymierza.
    >
    > Ja miałem na mysli wejscie komus na pole ...

    Przecież to to samo.

    > P.S. A tu taka ciekawostka
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=zyjDEqWMubM

    Ano.

  • 93. Data: 2024-06-17 18:27:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2024 o 17:16, J.F pisze:

    > te zdjęcia, czy inne?
    > https://tvn24.pl/najnowsze/pjykwj-ig7962787/Zrzut+ek
    ranu+2024-06-14+o+12.17.06.png

    > W jakim sensie "techniczny" ?

    Ten na drugim planie.

    > ale poza tym ... to hotel sejmowy, czy inny budynek?

    Hotel.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2024-06-17 18:35:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2024 18:27:06 +0200, Shrek wrote:
    ranu+2024-06-14+o+12.17.06.png

    > Ten na drugim planie.

    Ale w jakim sensie "techniczny" ?

    > Hotel.

    Ale mnie interesuje, co jest poniżej, ze nagle zrobiło się węziej.

    Posłowie nie powinni być równouprawnieni? No może zarząd klubu
    powinien miec jakies większe pokoje, żeby naradę zrobić, ale tu jakby
    duzo większych pokoi i duzo mniejszych :-)

    J.

  • 95. Data: 2024-06-17 18:37:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2024 18:24:53 +0200, io wrote:

    > Przecież to to samo.

    Niby to samo, ale takich wspinających się to mało, a przez pole to
    sporo codziennie.

    J.

  • 96. Data: 2024-06-17 19:59:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2024 o 18:35, J.F pisze:

    > Ale w jakim sensie "techniczny" ?

    Klimatyzacja, wentylacja, oddymianie i te sprawy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2024-06-17 20:49:31
    Temat: Re: na dachu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.06.2024 o 11:04, io pisze:

    > Ale, że upadł, kogoś zabił i go wtedy karano?

    Spadł na człowieka i zabił, albo zranił. Znam kilka takich przypadków.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 98. Data: 2024-06-17 20:52:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.06.2024 o 11:58, Robert Wańkowski pisze:
    > No i tu jest rozbieżność. On mówi, że nikt go nie niepokoił, żadnej
    > straży marszałkowskiej nie widział, nikt mu nic nie mówił, nikogo nie
    > spotkał. Hołownia mówi, że prosili, aby wrócił, ale nie skorzystał z
    > włazu, tylko wybrał okno.

    Skoro wyszedł oknem, to i w sumie się nie dziwię, ze uznał za stosowne
    tamtędy wrócić.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 99. Data: 2024-06-17 21:01:11
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Spadł na człowieka i zabił, albo zranił. Znam kilka takich przypadków.

    I przeżył czy pośmiertnie? :-)

  • 100. Data: 2024-06-17 21:02:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.06.2024 o 18:37, J.F pisze:

    > Niby to samo, ale takich wspinających się to mało, a przez pole to
    > sporo codziennie.

    No tak, niemniej jednak ... w Polsce też ścigają za wspinanie a pole to
    już nie.