  • 81. Data: 2024-06-17 13:26:29
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 17.06.2024 o 06:10, Shrek pisze:

    > Że chciałem to polazłem:P

    To niech się zrzeknie tej godziwej (nie dla niego) posady i wypad do
    swojego domu.

    --
    animka

  • 82. Data: 2024-06-17 13:52:06
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 17.06.2024 o 10:40, io pisze:

    > No to chyba ... normalny człowiek :-)

    Chodzil do jakiejś szkoły?

    --
    animka

  • 83. Data: 2024-06-17 17:03:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2024 10:57:22 +0200, io wrote:

    > No ale .. na jakiej konkretnie podstawie nie wolno. Zarzuty są chyba nie
    > o to, że 'nie wolno' tylko np że 'można spaść na kogoś'. A poza tym tak
    > jest w Polsce, w innych krajach prawo może być inne. Może np. nie wolno
    > wejść na teren cudzej posesji.

    Eee, tam, już nawet w Texasie nie można takiego nieproszonego gościa
    zastrzelić, to co to za "nie wolno" :-)

    J.

  • 84. Data: 2024-06-17 17:16:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jun 2024 11:45:11 +0200, Shrek wrote:

    > Dobra - obejrzałem zdjęcia - to dach techniczny. Na 100% nieprzeznaczony

    te zdjęcia, czy inne?
    https://tvn24.pl/najnowsze/pjykwj-ig7962787/Zrzut+ek
    ranu+2024-06-14+o+12.17.06.png

    W jakim sensie "techniczny" ?

    > do łażenia po nim przez osoby postronne.

    no ba, barierki na krawędzi nie ma, spaść można.

    ale poza tym ... to hotel sejmowy, czy inny budynek?

    Bo skoro ponizej są jakies pokoje, to się zastanawiam czemu te wyżej
    takie cofnięte.

    Nizej pokoje większe? więcej pokoi, niektóre bez okien?
    Korytarze większe? Jakies inne pomieszczenia?

    Fakt, ze np bywają dachy, gdzie na stropie grubo styropianu do
    izolacji cieplnej, na tym papa, i chodzic po tym raczej nie nalezy.

    J.

  • 85. Data: 2024-06-17 17:18:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jun 2024 11:49:09 +0200, Shrek wrote:

    > Ja też:P Sporo na legalu, trochę mniej na przypale. No ale jakoś nie mam
    > podejścia że jak ktoś nie domknie drzwi to wolno... Nie róbmy USA, gdzie
    > trzeba pisać że kawa jest gorąca.

    ale ale:
    -dlaczego nie wolno?
    -tabliczka jakas była? Skąd masz wiedzieć, ze to wyjscie na dach.
    I że nie wolno.

    > Raczej to drugie, choć ja osobiście spotykałem się z kamerami na dachu -
    > najczęściej przy wejściach, czasem ogólnie na dach - właśnie żeby nikt
    > nie łaził.

    Można wyjść na dach, to można i z dachu przez okno do pokoju.
    Cudzego ...

    J.

  • 86. Data: 2024-06-17 17:20:01
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.06.2024 o 17:03, J.F pisze:

    > Eee, tam, już nawet w Texasie nie można takiego nieproszonego gościa
    > zastrzelić, to co to za "nie wolno" :-)

    No to go nie zastrzelili tylko zgarnęli i chcą by 'poniósł koszty
    akcji'. Martwy by nie zapłacił a tak to jest szansa. Kilka dni wcześniej
    https://www.youtube.com/watch?v=xVBQgHBONDQ

  • 87. Data: 2024-06-17 17:27:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jun 2024 13:51:03 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Widać zasmakował w tej formie zwiedzania.
    > https://twitter.com/DariuszMatecki/status/1802053762
    149695762

    > Co następne? Może dach jakiegoś więzienia/aresztu? :)

    Czemu nie, ale ... zachód słonca, czyli ok 22:00 ... ministerstwo całą
    dobę pracuje, i nikogo nie dziwi osoba w "nocy" ?

    J.

  • 88. Data: 2024-06-17 17:38:43
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-17 o 17:16, J.F pisze:
    > barierki na krawędzi nie ma, spaść można.

    Pewnie w tefałenach tak mówili, a i podobno goły był.

    https://pbs.twimg.com/media/GQFxGoUXIAA5MtM?format=j
    pg&name=large

    Jak tak bardzo jesteś zainteresowany:)

  • 89. Data: 2024-06-17 17:57:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2024 17:38:43 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > Pewnie w tefałenach tak mówili, a i podobno goły był.

    i "biegał", ale to juz chyba sam Hołownia

    > https://pbs.twimg.com/media/GQFxGoUXIAA5MtM?format=j
    pg&name=large

    tvn dał inne zdjęcie, ale nawet na tym - drugi dach w tle tez ma takie
    barierki?
    A okna są :-)
    Tzn z tego ujęcia okien nie widać.

    J.

  • 90. Data: 2024-06-17 18:01:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 17.06.2024 o 17:57, J.F pisze:

> [...]
    pg&name=large

    > tvn dał inne zdjęcie, ale nawet na tym - drugi dach w tle tez ma takie

    W historii tej udział brały dwa dachy. Ten z barierkami, to ten na
    którym się znalazł wchodząc przez właz.
    Drugi dach z oknami to dach, którym wrócił przez okno do pokoju.

    Robert