  • Data: 2008-06-23 13:38:32
    Temat: moje prace w pewnej firmie a publikacja bez podpsiu
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Z zakresu prawa autorskiego mam pytanie.

    Firma, w ktorej pracowalem jako ilustrator opublikowala w gazecie branzowej
    moj rysunek bez podpisu. Nie ujeto mnie jako autora rysunku, nigdzie ani pod
    rysunkiem ani w zadnym innym miejscu. Juz tam nie pracuje ale gdy pracowalem
    mialem w umowie o prace napisane ze mam zajmowac sie illustrowaniem itp.

    Czy mam prawo domagac sie jakiegos zadoscuczynienia?

    Dzieki z gory za pomoc.