  • Data: 2005-10-29 19:29:16
    Temat: mieszkanie komunalne
    Od: "AS" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    moze ktos z was mial podobny przypadek i moglby cos podpowiedziec. Jestem
    zameldowana u
    dziadkow w mieszkaniu komunalnym. to zrobil jeszcze dziadek przed smiercia i
    wykupil mieszkanie na wlasnosc. W zamian za opieke nad nim chcial przepisac
    mieszkanie na mnie ale niestety nie zdarzyl tego zrobic za zycia. Obecnie
    pomagam
    dalej i opiekuje sie babcia ale ona nie chce zgodzic sie na zapis dla mnie
    bo nie chce "zle wygladac przed dziecmi, ze wnuczce sie dostanie itd.". Nie
    chodzi mi o jakies walki czy cos w tym stylu, tylko teraz sie zastanawiam co
    sie stanie po jej smierci? Jej syn moze mnie pozniej z tamtad wyrzucic, gdy
    np. bedzie chcial sprzedac mieszkanie? Glupia sytuacja bo czasami trzeba do
    tego mieszkania cos kupic..wszystko po trochu sie sypie i psuje, ja kupuje a
    pozniej co? Prosze pomozcie jak cos na ten temat wiecie.