  • Data: 2006-03-29 07:53:44
    Temat: mandat za rozmowę przez komórkę w samochodzie
    Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    w grudniu 2005 zatrzymał mnie policjant w radiowozie i chciał wystawić mi
    mandat za rozmawianie przez komórkę w czasie prowadzenia samochodu.
    Odmówiłem, ponieważ używałem zastawu słuchawkowego i jedyne co robiłem, to
    przytrzymywałem ręką zestaw do ucha, aby lepiej słyszeć. Fakt, zdarzało mi
    się sporadzycznie rozmawiać przez komórkę bez zestawu słuchawkowego, ale
    akurat w tym przypadku miałem założony zestaw.
    Dzisia otrzymałem wezwanie na przesłuchanie jako sprawcy wykroczenia i
    sprawa zostanie skierowana do Sądu Grodzkiego.
    Nigdy nie miałem "przyjemności" w czymś takim uczestniczyć i mam do Was
    pytanie jakie mam szanse na wygranie sprawy, przecież ani ja ani policjant
    nie mamy żadnych dowodów na potwierdzenie swoich racji. Jedynie jego słowo
    przeciwko mojemu.
    Wdzięczny będę za wszelkie rady i sugestie.

    Pozdrawiam
    Jarek