  • Data: 2005-03-10 23:07:34
    Temat: mandat karny
    Od: "K3No1" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pytanie:
    Dostałem pismo ze straży miejskiej że zostałęm ukarany mandatem karnym w
    wysokości 100zł za zaparkowanie w niewłaściwym miejscu samochodem. Nie było to
    w mojej miejscewości i nie chcę tam jechać i sprawdzać czy rzeczywiście jest
    tam znak zakazu. Straż miejska w piśmie nakazuje mi przyjechać i odebrać ten
    mandat. Czy mam taki obowiązek?
    Czy to prawda, że jeśli mandat nie zostanie wręczony osobiście, ewentualnie
    nie ma zdjęcia osoby kierującej pojazdem to madat jest nie ważny(nie ma
    obowiązku go płacić)?
    Proszę o odpowiedź