eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomBank i rozpatrywanie reklamacji › mBank i rozpatrywanie reklamacji
  • Data: 2007-05-02 21:31:28
    Temat: mBank i rozpatrywanie reklamacji
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    mBank notorycznie olewa klientow i nie dotrzymuje terminow, ktore sam
    sobie wyznacza. Z kilku spraw, ktore ostatnio u nich zalatwialem z
    zadnej nie wywiazali sie w terminie. Coraz bardziej mnie to wkurza juz.
    Gdybym ja im zalegal na 1zl przez 1 dzien, to naliczyliby mi miliony kar
    i odsetek. A ja im nic nie moge zrobic?
    W tej chwili mam u nich reklamacje nie rozpatrzona od 1,5 miesiaca, a
    ich wewnetrzny termin na reklamacje to 1 miesiac. Sprawa dotyczy
    nedznych 15 zl nieslusznie pobranej oplaty za dokument, ktorego nie
    zamawialem, ale chodzi mi raczej o zasade - czy w tej sytuacji moge
    cokolwiek zrobic, czy musze grzecznie czekac az w koncu racza sie
    odezwac i rozpatrzyc moja reklamacje?

    Pozdr.
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1