eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomBank i rozpatrywanie reklamacjimBank i rozpatrywanie reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Jarek Dukat <n...@f...news>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mBank i rozpatrywanie reklamacji
    Date: Wed, 02 May 2007 23:31:28 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <f1avv6$mvc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217-153-221-41.such.nat.hnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1178141478 23532 217.153.221.41 (2 May 2007 21:31:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 May 2007 21:31:18 +0000 (UTC)
    X-User: madmaxer
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:459528
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    mBank notorycznie olewa klientow i nie dotrzymuje terminow, ktore sam
    sobie wyznacza. Z kilku spraw, ktore ostatnio u nich zalatwialem z
    zadnej nie wywiazali sie w terminie. Coraz bardziej mnie to wkurza juz.
    Gdybym ja im zalegal na 1zl przez 1 dzien, to naliczyliby mi miliony kar
    i odsetek. A ja im nic nie moge zrobic?
    W tej chwili mam u nich reklamacje nie rozpatrzona od 1,5 miesiaca, a
    ich wewnetrzny termin na reklamacje to 1 miesiac. Sprawa dotyczy
    nedznych 15 zl nieslusznie pobranej oplaty za dokument, ktorego nie
    zamawialem, ale chodzi mi raczej o zasade - czy w tej sytuacji moge
    cokolwiek zrobic, czy musze grzecznie czekac az w koncu racza sie
    odezwac i rozpatrzyc moja reklamacje?

    Pozdr.
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1