  • 41. Data: 2006-11-29 16:57:14
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Weź ty się dziecko idź lecz.

    Widzę, że nadmiar pieniędzy posiadasz. Weź miszczó* posponsoruj mi prezent
    na Mikołaja skoro tak lubisz innych sponsorować.

    +inż.leva+

    * - to nie błąd

  • 42. Data: 2006-11-29 17:47:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    simpson_wr wrote:
    > Witam
    > Drodzy forumowicze, mam pytanie odnosnie kupna mieszkania z tzw
    > lokatorami na "dziko". Mieszkanie jest własnościowe, jest ksiega
    > wieczysta, no i są lokatorzy którzy nie chcą sie wyprowadzić. Czy

    Odradzam, chyba że gmina ma wolne lokale socjalne. Albo mieszkanie jest
    bardzo atrakcyjne i opłaca ci się znaleźć takowy za własne pieniądze.

    Albo wiesz, że oni mają się gdzie podziać i potrafisz to udowodnić przed
    sądem.

    Zakładam oczywiście, że zamieszkali legalnie, a nie są to bandyci, co
    włamali się, poprzedniego właściciela wyrzucili i teraz się zamknęli i
    czekają na "wjazd" policji ;->

    > prawo w takiej sprawie stoi po stronie właściciela (ewentualnie
    > przyszlego właściciela) czy moze po stronie "gości"?

    Prawo stoi po stronie prawa.

  • 43. Data: 2006-11-29 17:48:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    *piotr'ek* wrote:

    > Możesz ich na siłę wymeldować, ale to trwa z pół roku.

    Brednie.

    Primo: wymeldowanie nie spowoduje ich zniknięcia.
    Secundo: bez ich zniknięcia, nie można wymeldować.
    Tertio: mogą być w ogóle nie zameldowani...

  • 44. Data: 2006-11-29 17:49:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > a co jesli takim "dzikim" lokatorom w moim mieszkaniu dokoptuje innych
    > lokatorow, w koncu moje mieszkanie, wolno mi, takich ktorzy beda
    > uprzykrzac im zycie, zajmowac lazienke ;), generalnie mieszkac

    Nie mogą zamieszkać, bo by popełnili ścigane z urzędu przestępstwo
    (naruszenie miru domowego).

  • 45. Data: 2006-11-29 17:50:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    r...@a...net.pl wrote:

    > Dlaczego? Można zameldować tam 12 Ormianów, muszą ich wpuścić -- jeżeli nie, to
    > wprowadzi ich policja :).

    Kłamiesz.

    PS: Ormian, jeśli już.

  • 46. Data: 2006-11-29 17:52:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    simpson_wr wrote:

    > po pierwze dzieki za wszystkie odpowiedzi
    > a co do pytania, to:
    > sa zameldowani na czas nie okreslony ale skonyczla im sie umowa najmu
    > lokalu

    No to sorry winnetou, ale tylko eksmisja.

    Albo sprytne utrudnianie życia. Np. spowodowanie odcięcia mediów, jeśli
    to technicznie możliwe (np. rozwiąż umowę z zakładem energetycznym).

  • 47. Data: 2006-11-29 17:56:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > a tego już dawno nieczytałem.
    > gdzieś jest przepis mówiący, że odciąć nie możesz wcześniej niż ....
    > terminyw każdym razie są długie.

    Ale to nie on musi odcinać. Wystarczy, że np. wypowie umowę dostawcy mediów.

    Przychodzi dostawca mediów i odcina. A umowy z ludźmi bez tytułu do
    lokalu ani elektrownia, ani gazownia nie podpiszą.

    Teraz wystarczy pilnować, czy nie podłączają się "na lewo" do kogoś.
    Wtedy siup - zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa.

  • 48. Data: 2006-11-29 17:56:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > ale jak nie ma wolnego stolika, to zegnaj gienia :) sa takie gdzie bez
    > rezerwacji nie wejdziesz, o selekcji do klubow nie wspomne

    Selekcja jest nielegalna i istnieje wyłącznie dzięki nieznajomości
    prawa, braku uporu oraz argumentom siły.

  • 49. Data: 2006-11-29 19:12:32
    Od: "simpson_wr" <k...@g...com>

    > Prawo stoi po stronie prawa.

    czyli z ktorej strony barykady??
    pchac sie w cos takiego czy odupscic?
    gdzies padla propozycja wynajecia im lokalu na okreslony czas? na jak
    dlugi okres trzeba cso takiego zrobic??

    pozdr

  • 50. Data: 2006-11-29 19:50:56
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    szerszen napisał(a):
    > a wydawalo mi sie jakis czas temu, ze eksmisja na bruk w okresie
    > "letnim" zostala dopuszczona

    w ustawie o ochronie praw lokatorów zawsze była
    a potem znowelizowano kpc

    KG