  • 181. Data: 2006-12-04 15:46:49
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: witek [Mon, 4 Dec 2006 08:18:21 -0600]:

    > Przecież właściciel ma prawo iść z tym do sądu.

    Co mu w praktyce gówno daje bo i tak darmozjadowi będzie
    musiał mieszkanie zasponsorować. Taniej po ruskich dzwonić...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * 2nd Life * Sposób na Mac-a * eBook *

  • 182. Data: 2006-12-04 15:51:27
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Mon, 04 Dec 2006 15:38:56 +0100]:

    > Przyszedł i mu siłą zabrał? Czy może się włamał i "ukradł"?
    > Nadal mylisz pojęcia...

    A, czyli moment - jak komuś pożyczysz parę tysięcy na miesiąc
    a on ci po tym miesiącu powie "a weź się pałuj, nie oddam" to
    wg. ciebie wszystko jest ok? No bo siłą nie zabrał, ani się
    nie włamał, sam mu dałeś. Nie?

    Kira (zainteresowana tokiem rozumowania)

  • 183. Data: 2006-12-04 16:55:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

> [...]
    > a on ci po tym miesiącu powie "a weź się pałuj, nie oddam" to
    > wg. ciebie wszystko jest ok? No bo siłą nie zabrał, ani się

    Primo: to, że nie jest złodziejem, nie oznacza, że wszystko jest
    legalnie czy w porządku.

    Secundo: wyrwanie z kontekstu nie sprzyja obiektywnej ocenie (może np.
    w międzyczasie rozbiłem mu samochód za te parę tysięcy). Dlatego
    wszystkie nie rozwiązane spory przechodzą przez sąd.

    > Kira (zainteresowana tokiem rozumowania)

    Najpierw zainteresuj się może znaczeniem słów, których używasz. Bo
    używając słów, których nie rozumiesz, tylko się kompromitujesz.

  • 184. Data: 2006-12-04 23:40:41
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: witek [Mon, 4 Dec 2006 08:17:23 -0600]:

    > Musiałabyś wiedzieć , że jest mordercą lub brać w tym udział.
    > Ale to się ma nijak do siebie.

    O to to to. Ma się. Państwo wie że ma do czynienia ze zwykłym
    wyłudzaczem, ale funduje mu ochronę. Współudział czy nie?

    Kira

  • 185. Data: 2006-12-05 00:51:54
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Kira" <c...@e...wytnij.pl> wrote in message

> [...]
    > wynajmowane mieszkanie uczciwie oddałam właścicielowi. Gdzie
    > mam miekszać twoim zdaniem?
    >
    > Naprawdę próbujecie doprowadzić do powszechnego przekonania
    > że to prawo to zajebiste jest bo daje błyskawiczną możliwość
    > dorobienia się własnego mieszkania bez inwestowania w nie
    > nawet złotówki...? Bo w ostatniej hipotetycznej sytuacji, to
    > powinnam zdaje się zgodnie z tym prawem też skurwysyn być
    > i powiedzieć właścicielowi "a teraz to mi kup mieszkanie bo
    > jak nie to ja się nie ruszam".
    > Prawo które sugeruje takie rozwiązania jest IMO do dupy.

    Ale to są ryzyka wynajęcia mieszkania.
    Wynajmując mieszkanie musisz sobie z pewnych faktów zdawać sprawę, również z
    tych, że istnieje ryzyko, że tego mieszkania w trybie błyskawicznym nie
    odzyskasz.
    Jeśli uważasz, że chesz ponieść takie ryzyko to go ponosisz, ale pretensje
    wówczas do siebie, że nie masz gdzie mieszkać.
    Nie wynajmuj własnego mieszkania, jak nie masz się gdzie podziać.

  • 186. Data: 2006-12-05 09:00:03
    Od: m...@g...com

    Kira wrote:

    > Re to: witek [Mon, 4 Dec 2006 08:18:21 -0600]:

    > Co mu w praktyce gówno daje bo i tak darmozjadowi będzie
    > musiał mieszkanie zasponsorować. Taniej po ruskich dzwonić...

    Ale za to sponsorowanie mu musi państwo zwrócić.

    p. m.

  • 187. Data: 2006-12-05 09:05:03
    Od: m...@g...com

    szerszen wrote:

    > ale za wynjem placi sie dodatkowo, wiec ponosi koszty najmu

    Ale od kazdych dochodów, w tym od najmu, płaci się podatek. Nie widzę tutaj
    żadnego płacenia dodatkowo.

    p. m.

  • 188. Data: 2006-12-05 09:15:20
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    witek napisał(a):

> [...]
    > tych, że istnieje ryzyko, że tego mieszkania w trybie błyskawicznym nie

    W takim razie wytłumacz mi, dlaczego jak ktoś bezprawnie zajmuje
    moje mieszkanie (włamał się, zamieszkał, a ja dowiedziałem się o tym po
    przyjeździe z wakacji po miesiącu), to również jest w ten sposób chroniony?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 189. Data: 2006-12-05 09:36:21
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    witek napisał(a):

    > utrzymujemy państwo opiekuńcze?

    Jeśli miałoby to ode mnie zależeć, to ja jestem za tym, żeby nie. Niech
    każdy zadba o siebie i wszyscy będziemy zadbani.

    > a może to właściciel powinien przekalkulować ryzyko wynającie
    > mieszkania i koszty z tym związane.

    Właściciel kupił sobie mieszkanie i chce je wynająć na normalnych
    warunkach jak w kraju cywilizowanym. Cywilizowany kraj charakteryzuje
    się tym, ze uznaje święte prawo własności.

    > Dlaczego właściciel ma nieponosić kosztów swoich decyzji tylko spychać
    > je na państwo.

    Bo gdyby mu państwo nie przeszkadzało, to by po prostu wziął nie
    płacącego, mieszkającego bez umowy i dewastującego mieszkanie lokatora
    za pysk i wystaił razem z majdanem na ulicę. Ale państwo mu to
    uniemożliwia, tworząc takie, a nie inne prawo ( więc to nie są do końca
    jego decyzje)

    Justyna

  • 190. Data: 2006-12-05 09:39:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale za to sponsorowanie mu musi państwo zwrócić.

    hehehe
    powodzenia
    panstwo chetnie bierze, i karze jak nie chces oddac, ale w druga strone to
    tak samo nie dziala