  • Data: 2009-09-29 17:12:24
    Temat: licytacja komornicza, a lokatorzy
    Od: "jarek" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Komornik w mojej miejscowosci bedzie mial do zlicytowania bardzo atrakcyjna
    nieruchomosc, haczyk w tym, ze z lokatorami.
    Moje pytanie wiaze sie z mozliwoscia eksmisji lokatorów, bo budynek wymaga
    remontu, nakladów z mojej strony, poza tym mam zamiar tam sam zamieszkac,
    chcialbym jak najszybciej miec "czyste konto". Pani komornik poinformowala
    mnie, ze po licytacji lokatorzy beda mieli natychmiast nakaz opuszczenia
    budynku, czy rzeczywiscie? Na kogo spada obowiazek zapewnienia lokalu
    zastepczego na włascicielu, czy na gminie (mieszkanie socjalne)? Jakie sa
    moje prawa do rozporzadzanai rzecza? Moze podzielicie sie swoimi radami na
    ten temat.
    Komornik dodam poinformowala mnie o tym, ze raczej lokatorzy dobrowolnie nie
    opuszcza lokali. Nie wiem czy pakowac sie w cos takiego, nie chalbym byc
    pokazywany w TV :) .
    Dziekuje za pomoc
    Jarek