  • Data: 2003-03-12 14:20:34
    Temat: licencja oprogramowania
    Od: huski <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno mialem okazje, zakupic w szkole slownik jezyka angielskiego po
    promocyjnej cenie, do slownika byla dolaczony cd-rom. Plyta byla w osobnej
    foliowej kopercie. Na kopercie z CD w miejscu otwarcia byla naklajka a na
    niej napis, ktory glosil ze wraz z przerwaniem naklejki godzie sie na
    warunki w licencji tego softu. Tylko jak ja mam wiedziec jakie sa warunki
    tej licencji jak jest umieszczona ona tylko na cd ?? Pozatym podczas
    instalcji, standardowo program zadaje pytanie czy zgadzam sie z warunkami
    liecencji.

    --
    huski
    h...@i...pl