  • Data: 2003-03-12 21:11:10
    Temat: Re: licencja oprogramowania
    Od: huski <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> pisze w
    news:b4nqgb$6n0$3@inews.gazeta.pl:

    > Nie zgadzasz się na warunku umowy, czy pytasz dla zasady.

    No problem jest wlasnie tutaj, bo nie wiem czy sie mam zgadzac czy nie bo
    nie moglem jej przeczytac bez otworzenia plyty, a jak juz otworzylem to
    zerwalem te nalepke z napisem, ze zerwanie rowna sie zgodzie na umowe.
    Wlasciwie to praktycznie rzecz biorac to problemu nie ma zadnego, normalnie
    kupilem slownik i sobie korzysytam i szczerze mowiac to niewiele mnie
    obchodzi na jakiej licencji jest ten program rozprowadzany, chodzilo mi o
    to czy mozna tak sprzedawac oprogramowanie, ze user musi sie zgodzic z
    umowa przed jej przeczytaniem co wydaje sie kuriozalne, ale tak sobie mysle
    ze pewnie ten koles co zalatwial slowniki "promocyjnie" to nie dal jakis
    papierow co byly do tego bo seriala do tego programu tez nie moglem znalezc
    ;)

    --
    huski
    h...@i...pl