    From: "taracz" <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: łazienka - p. gazowy - 8 m3
    Date: Sun, 31 Aug 2008 19:59:28 +0200

    Proszę o poradę, poniżej w skrócie opis sytuacji:

    Otóż kupiłem mieszkanie na rynku wtórnym. W łazience był już zamontowany
    piecyk gazowy z otwartą komorą. Zrobiłem rewmont łazienki - płytki i takie
    tam. Kilka dni temu byli kominiarze. Nie było mnie przy tym. Zbadali
    pomierzyli i poszli. Teraz dostaję pismo, że łazienka ma zamałą kubaturę dla
    tego typu piecyka. Zarządzca na podstawie przeglądu przysyła nakaz demontażu
    piecka... lub wykucia okienka do kuchni. Pomierzyłem rzeczywiście brakuje
    .... brakuje mniej niż 0,4 m3.
    Sprawdziłem w rozporządzeniu rzeczywiście barierą dla tego typu urządzeń
    jest te 8 m3.

    Co robić? Pruć łazienkę, demontować, czy olać pismo?
    A może ma tu zastosowanie sentencja: "dura lex set lex"?