  • Data: 2007-06-23 20:40:46
    Temat: kupno samochodu w holandi
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam takie pytanie czy kupujac samochod od np. Holendra musze umowe
    kupna -sprzedazy napisac w jezyku holenderskim czy jezeli on wlada w pismie
    i w mowie jezykiem polskim moge sporzadzic umowe po Polsku? chodzi mi o to
    zeby nie musiec tumaczyc zawsze to jeden papier mniej :) dodam ze pani w US
    na tak zadane pytanie odpowiedziala mi tylko ze musi byc po holendersku bo
    wszyscy tak robia nie wskazala jednak podstawy prawnej gdzie mozna to
    znalezc?
    pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz
    pozdrawiam
    pawel