  • Data: 2007-06-25 09:48:07
    Temat: Re: kupno samochodu w holandi
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek pisze:

    > ja mialem dwujezyczna umowe (ksero z ksera) i nie mialem z tym problemow,
    > nie musialem nic tlumaczyc, podejrzewam ze to pani z okienka sie czepiala,
    > kiedys znajomy mial problem z autem, w mojej miescinie nie chceli go pod
    > zadnym pozorem zarejestrowac a w wroclawiu nie bylo najmniejszych problemow.

    Myślę raczej że pani z okienka miała rację, ponieważ skąd ma wiedzieć
    czy część niemiecka jest zgodna z polską ? Może się bowiem okazać że
    obie wersje językowe są niespójne i Niemiec miał co innego na myśli a
    Polak co innego. Np. wystarczy zamienić znaczenie pól - niech niemiecka
    "cena" będzie podpisana po polsku jako "pojemność silnika" i odwrotnie...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio