  • Data: 2008-09-24 14:08:46
    Temat: kupiony dom z działka uzbrojoną - wody i pradu nie ma ?
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kupilem rok temu dom
    w umowie było napisane ze działka ma być do kwietnia 2008 roku uzbrojona w
    prad i wode
    dom juz jest prawie zrobiony tak że możnabyloby się wprowadzić ( chcialem to
    zrobic od 1 pazdziernika ) ale nie ma wody.

    Osoba od której kupiłem dom tłumaczy że pozwolenie już jest w gminie ale nie
    ma jakiegos planu czy czegoś takiego i nie mogą zacząć kopac i podlączać mi
    wody.

    gmine mam ścigać czy osobe od której kupiłem dom ?
    co mnie obchodzi co sie dzieje w gminie? ja kupilem dom z uzbrojoną
    działką...
    jak można to załatwić ? mam w rodzinie prawnika i wybieram się niedługo do
    niego- czy może mi jakoś pomóc?
    i jak najlepiej tą sprawę załatwić?