  • Data: 2009-12-07 23:50:29
    Temat: ktos podał mój telefon cd...
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    3 tygodnie temu pisałem jak gość podał mój numer telefonu w ogłoszeniach
    telefony sie urywały całą dobę - śmiesznie było
    złożyłem zawiadomienie w prokuraturze
    dziś miałem przesłuchanie
    policjant zasugerował, że może wydzielić z tego 107 KW (bo były jeszcze
    pomówienia)

    ale stwierdził, że nie wie jak sie do tego prokurator przychyli

    a jak Wy to widzicie?
    gość pisze w sumie z 25-30 ogłoszeń
    teksty prosze dzwonić całą dobę
    oddam bilety do kina za darmo
    luźnych panienek do sesji szukam itp itp...

    dla mnie 107 KW podchodzi pod to - ale policmajster stwierdził, że kiepsko
    bo to nie on dzwonił - tylko niewinni ludzie...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk