  • 1. Data: 2009-12-07 23:50:29
    Temat: ktos podał mój telefon cd...
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    3 tygodnie temu pisałem jak gość podał mój numer telefonu w ogłoszeniach
    telefony sie urywały całą dobę - śmiesznie było
    złożyłem zawiadomienie w prokuraturze
    dziś miałem przesłuchanie
    policjant zasugerował, że może wydzielić z tego 107 KW (bo były jeszcze
    pomówienia)

    ale stwierdził, że nie wie jak sie do tego prokurator przychyli

    a jak Wy to widzicie?
    gość pisze w sumie z 25-30 ogłoszeń
    teksty prosze dzwonić całą dobę
    oddam bilety do kina za darmo
    luźnych panienek do sesji szukam itp itp...

    dla mnie 107 KW podchodzi pod to - ale policmajster stwierdził, że kiepsko
    bo to nie on dzwonił - tylko niewinni ludzie...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 2. Data: 2009-12-07 23:56:34
    Temat: Re: ktos podał mój telefon cd...
    Od: Arek <a...@e...net>

    zkruk [Lodz] pisze:
    > 3 tygodnie temu pisałem jak gość podał mój numer telefonu w ogłoszeniach
    [..]

    Nic nie zrobią.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2009-12-08 00:30:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-12-07, zkruk [Lodz] <z...@g...pl> wrote:
    > dla mnie 107 KW podchodzi pod to - ale policmajster stwierdził, że kiepsko
    > bo to nie on dzwonił - tylko niewinni ludzie...

    Fajny policjant. Dobrze, że ktoś Cię nie dźgnął nożem, bo pewnie nie
    byłby to sprawca a niewinny nóż bez osobowości prawnej w dodatku.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2009-12-08 01:07:25
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Marcin Debowski wrote:

    > Fajny policjant. Dobrze, że ktoś Cię nie dźgnął nożem, bo pewnie nie
    > byłby to sprawca a niewinny nóż bez osobowości prawnej w dodatku.

    :)

    a jak prokurator nie przychyli się do wniosku policjanta to co mogę zrobić?
    jakiś tryb odwoławczy?

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 5. Data: 2009-12-08 18:45:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem tego typu ogłoszenie jest typowym przykładem złośliwego
    niepokojenia, bowiem naturalną i dającą się przewidzieć konsekwencją
    umieszczenia ogłoszeń są niepokojące telefony i sprawca co najmniej się na
    to godzi.

  • 6. Data: 2009-12-10 16:05:02
    Od: r...@m...com

    > 3 tygodnie temu pisałem jak gość podał mój numer telefonu w ogłoszeniach
    > telefony sie urywały całą dobę - śmiesznie było
    > złożyłem zawiadomienie w prokuraturze

    Jak sprawca wysłał ogłoszenia z kafejki, to tak czy siak - go nie znajdą a już
    na pewno nie udowodnią winy.