  • Data: 2006-07-09 17:59:11
    Temat: księgarnia internetowa
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dokonałem zakupów w księgarni internetowej - były to książki w wyprzedażowej
    cenie.

    Zamówienie zostało przyjęte a zapłaty dokonałem poprzez kartę kredytową.

    Dzisiaj po kilku dniach dostaję odpowiedź, że zamówienie nie może być
    zreaklizowane ponieważ nakład z wyprzedaży tych podręczników już się
    wyczerpał. Należność oddana do dyspozycji księgarni została anulowana i
    rzekomo wróciła na mój rachunek.

    Tak się nie stało, gdyż płaciłem nie z konta lecz kartą kredytową.

    Czy mogę się domagać przesłania tych podręczników - są one w ofercie ale w
    wyższej cenie?
    Chodzi mi czy muszą oni zrealizować moje zamówienie, skoro przyjęli płatność
    i potwierdzili zamówienie?

    Proszę o odpowiedź

    --

    Tomasz Gębala