eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokredyty, wlasnosc przedmiotu i fakturowanie... w zasadzie pilne :) › kredyty, wlasnosc przedmiotu i fakturowanie... w zasadzie pilne :)
  • Data: 2005-12-12 20:29:43
    Temat: kredyty, wlasnosc przedmiotu i fakturowanie... w zasadzie pilne :)
    Od: "mosciak" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    sprawa wyglada tak:

    klient chce wziasc kredyt (zagiel/lukas etc) na montaz urzadzenia wraz z
    materiałami.
    poniewaz nie ma on zdoplnosci kredytowej kredyt bierze np. jego matka. ona
    podpisuje umowe kredytowa i do niej przychodzi umowa wraz z ksiazeczka etc.
    wlascicielem przedmiotu jest jednak nie kredytobiorca tylko "klient".
    na kogo powinna byc wystawiona FV (a akurat musi to byc FV a nie sam
    paragon). czy moze byc na klienta?

    dodatkowo. czy FV moze byc wystawiona jakoko zaplata gotowka? (moim zdaniem
    nie moze, podobnie jak nie moze byc to ani przelew ani kredyt).

    mam dziwne wrazenie ze ksiegowa i szef wpuszczaja mnie w maliny...
    mosciak