eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokredyty, wlasnosc przedmiotu i fakturowanie... w zasadzie pilne :) › Re: kredyty, wlasnosc przedmiotu i fakturowanie... w zasadzie pilne :)
  • Data: 2005-12-12 20:57:49
    Temat: Re: kredyty, wlasnosc przedmiotu i fakturowanie... w zasadzie pilne :)
    Od: "mosciak" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no wlasnie...
    tyle ze ban taka naleznosc reguluje nie na podstawie okazywanej FV tylko
    przekazane czy"autoryzowanej" przez ten ban umowy... nikt poza klientam i
    mna takkiej FV nie oglada...
    co smieszniejsze takie fv czesto byly wystawiane jako gotowka, a kasa
    splywala z banku jako przelew. jakos mmi sie to nie trzyma kupy, a nie
    bardzo mam ochote beknac za podpisywanie (wystawianie) w imieniu mojego
    szefa takich dokumentow...

    mosciak