eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokredyty, wlasnosc przedmiotu i fakturowanie... w zasadzie pilne :) › Re: kredyty, wlasnosc przedmiotu i fakturowanie... w zasadzie pilne :)
  • Data: 2005-12-12 21:20:19
    Temat: Re: kredyty, wlasnosc przedmiotu i fakturowanie... w zasadzie pilne :)
    Od: "mosciak" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wlasnie :( tak mie sie nietsety wydaje ze ostatecznie wina bedzie
    personalnie moja a nie sklepu...

    a co jesli kredyt jest na materialy ktore pozniej uzyte sa do maontazu i
    fakturowane juz dla "klienta" wraz z montazem wlasnie?
    czyli na umowie wpisano towar A a w fv montaz towaru (ogonie) wraz z
    materialem? (pomijam kwestie nieopodatkowania sie bo to juz widze)
    chodzi mi w takim razie o ew. sprawe wyludzenia itp. jak sie ma moja praca
    na takim stanowisku (powiedzmy obsluga klienta) do odpowiedizalnosci za to
    co ostatecznie kazano mi podpisywac... (nazwijmy narazie ze zle mnie
    przeszkolono).

    zaznaczam ze ta praktyka jest conajmniej wieloletnia i dotyczy przeroznych
    osob pracujacych przedemna.

    mosciak