eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokredyty, wlasnosc przedmiotu i fakturowanie... w zasadzie pilne :) › Re: kredyty, wlasnosc przedmiotu i fakturowanie... w zasadzie pilne :)
  • Data: 2005-12-12 21:25:17
    Temat: Re: kredyty, wlasnosc przedmiotu i fakturowanie... w zasadzie pilne :)
    Od: "mosciak" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sorki za zamieszanie ale jeszcze jedno wpadlo mi do glowy :)

    na fv identyfikowany jest jednoznacznie przedmiot w ktorym urzadzenie z
    kredytu zamontowano, a na umowie (czesto choc nie zawsze) takze jest
    adnotacja o cechach pzredmiotu w ktorym urzadzenie zamontowano
    to eliminuje chyba sens wyludzenia czegokolwiek. tym bardziej ze bank wie o
    tym stanie i zgadzal sie z nim do tej pory...

    jak czytam te wszystkie watki to mam nagla potrzeba zmiany pracodawcy...

    mosciak